wtorek, 14 sierpnia 2012

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów

Witam. Przyszedł czas na odsłonę moich kosmetyków do włosów. Nie jest ich zbyt wiele, bo większość już wykończyłam i nie kupiłam nowych (czyt. odżywka b/s)

                                                                                  Szampony:                                                                          

Syoss-  Nie ma w nim nic szczególnego. Zmywa dobrze oleje za pierwszym razem.

Joanna z Apteczki Babuni- Kupując go szczególnie kierowałam się zapachem. :D

Babydrem- Dużo dziewczyn już o nim pisało. Trochę plącze, ale myślę, że jest wart swojej ceny. :)

Johnson Baby-  Jeszcze nie próbowałam myć nim włosów, ale w pielęgnacji ciała sprawdza się nie źle.

                                                                                      Odżywki                                                                              

Syoss- Nieźle sprawdza się w myciu metodą OMO w drugim O , razem z odżywką Isana z Bobasu.

Gloria Maska do włosów- Ładnie pachnie, w działaniu też nie najgorzej(choć mogło być lepiej).Raczej już jej nie kupię, bo mam do wypróbowania jeszcze wiele innych masek. ;)

Isana z olejem z pestek moreli i pantenolem- użyłam ją dosłownie raz więc nie mam za bardzo o niej zdania. Ale ładnie pachnie. :D 

Oleje 

Oliwa z oliwek- sama się nie sprawdza, ale np. z kremem Bebeauty z kokosem, może być.

Olej lniany- kupiony z myślą o piciu. Niestety nie działa zbawienno na włosy.

Alterra pomarańcza&brzoza- absolutnie go nigdy już nie kupie. Po nałożeniu go na włosy nie ma żadnych efektów, żadnych! ;( Jedyne co mi się w nim podoba to zapach.

Jak widać moim włosom jest bardzo trudno dogodzić. Na razie nie znalazłam tego jedynego szamponu, odżywki, maski czy oleju. :(

Ale to jest mój absolutny KWC


Jedwab Biosilk- kupiony w Rossie na promocji za ok.4zł. Używam go tylko na końcówki, bo kiedyś dałam go na całą długość i pozostały strąki. Kolejną rzeczą jest zapach, który jest ogroomnym plusem, utrzymuje się aż do następnego mycia. Teraz tylko muszę znowu czekać na promocje.

Pozdrawiam, Dominika. :)

2 komentarze:

  1. nie polecam tego jedwabiu,ma w składzie alkohol,który wysusza wlosy;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten bisilk, a zapach, mogliby taka mgielke wypuscic

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za każdy komentarz. :) ZAwsze odwiedzam komentujących. ;)