sobota, 25 sierpnia 2012

Miesięczna aktualizacja włosów-sierpień

Witam.
W końcu  nadszedł czas na aktualizacje moich włosów. Mam nadzieję, że ze zdjęć będzie coś widać, bo robiłam je sama, a nie miałam pod ręką żadnego fotografa. ;)



Kosmetyki które używałam w tym miesiącu:

Odżywka Isana- średnio się sprawdziła, ale używam ją do mycia lub OMO.
Odżywka Balea- najlepsza jaką dotąd miałam :D
Szampon Syoss- nic szczególnego
Odżywka Syoss- dobra do OMO
Płyn Facelle- użyłam jak na razie parę razy ale sprawdza się ok
Szampon Babydream-dobry do mycia na codzieć
Oliwa z oliwek- dałam jej jeszcze jedną szansę, no ale...się nie sprawdziła
Krem Bebeauty- stosuje przed myciem jak olej i sprawdza się świetnie. Włosy sa miękkie, puszyste i fajnie pachną. ;-)
Maska Gloria- nie jest zła, ale też nie najlepsza.
Jedwab Biosilk- włosy są po nim super miękkie i do tego super pachnie.

                                                       Co planuję na kolejny miesiąc?                                          


Przede wszystkim chciałabym wypróbować na swoich włosach pielęgnacje bezsilikonową   , moim dużym problemem są włosy, które wzbijają się w strąki tzw. kolonie, przez co muszę je czesać praktycznie co chwilę. ;-(
Do tego  chciałabym znaleść "swój" olej. A także pić drożdże przez miesiąc, już tyle razy próbowałam, ale nigdy nie udało mi się wytrwać do końca. 

Pozdrawiam. ;-)                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za każdy komentarz. :) ZAwsze odwiedzam komentujących. ;)